miercuri, 20 noiembrie 2013

Coca-cola muffins

 
 
 
Avem nevoie de:
100 gr. unt
150 gr. zahăr
150 gr. făină
2 lingurite praf de copt
2 linguri cacao
2 oua
125 ml. Coca-Cola.
Pentru glazura:
100 gr. zahăr praf
10 gr. cacao
4 linguri de Coca-Cola.

Se amesteca faina cu praful de copt, cacao si zahărul. Se adăuga untul topit si răcit, ouăle batute putin cu furculita si sucul de coca-cola, se amestecă bine.
In tava de muffins se pun hartiutele de copt si se umple pe treisferturi cu compozitie.
Se da la cuptor aproximativ 30 de minute la 180 C. Sunt gata daca trec testul cu scobitoarea.
În timp ce muffinsurile se coc se pregateste glazura. Pentru a face acest lucru, se amestecă zaharul pudra cu cacaua si se toarnă cate putin coca-cola, amestecand bine.  
Se ung muffinsurile reci cu glazura.
Pofta buna!!







4 comentarii:

  1. Buna Diana,

    Deoarece nu am gasit o sectiune de contact voi scrie in acest comentariu.
    Am gasit o reteta pe internet ce iti apartine. Am nevoie de aprobarea ta pentru a o pune la mine pe blog.
    Detin un mini blog despre crestrea iepurilor.
    Daca nu esti de acord astept un raspuns pe blog.
    Imi cer scuze pentru neplacerile rezultate.

    Sper sa putem colbora pe viitor.

    Adresa unde am pus reteta ta este aici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florin atata timp cat ai pus link la blogul meu e ok si apreciez asta, sunt putini care o fac.

      Ștergere
  2. Maine dimineata vin la tine la o briosa. Pup!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly