vineri, 18 mai 2012

Savarine cu crema de capsuni

 acum ceva timp am primit de la dr. Oetker doua mixuri una de savarine si una tort diplomat, azi au venit randul savarinelor
per asamblu mi-am facut o parere buna despre acest produs, ca toate produsele de la dr. Oetker s-a dovedit a fi de calitate
initial formele mi s-au parut mici si mi-a fost frica ca voi avea savarine pitice, dar aluatul a crescut mult si au fost destul de mari. se face foarte usor si rapid, cam in 3 minute.
frisca nu mi-a placut deloc la gust, in schimb s-a mixat foarte bine si rapid.
am imbunatatit-o cu o cana de capsuni pasate, zahar pudra suc de lamaie.
din crema aceasta mi-a ramas putin, dar nu a fost nici o pierdere fiind o crema foarte gustoasa
jeleul se face rapid si el si are gust de zmeura



























pentru aluat:
plicul cu praf pentru aluat
plicul cu drojdie
2 ouă
125 lapte cald
3 linguri
am pus praful de aluat in bol impreuna cu laptele, ouale si drojdia. am mixat 1 minut, am adaugat uleiul si am mai mixat 2 minute apoi am turnat compozitia in formele de savarina, nu trebuie unse cu nimic, se vor dezlipi foarte usor
le-am lasat sa creasca 30 minute la cald in cuptorul aragazului, apoi le-am copt 25 minute la 200grade.
reci le-am taiat capacul si le-am ornat cu jeleu

 jeleul de zmeura
am amestecat praful de jeleu cu 3 linguri de apa rece si 3 linguri de sirop de zmeura

pentru crema:

200 ml lapte rece de la frigider
1 cana capsuni
2 linguri zahar pudra
1 lingurita vanilie
2 lingurite suc de lamaie
praful pt frisca l-am pus  intr-un bol impreuna cu laptele rece si am mixat 1 minut, am pus capsunile, zaharul, vanilia si sucul de lamaie, am mai mixat 1-2 minute.

pentru insiropat

500ml apă
300 g zahăr
esenţă de rom Dr. Oetker
eu am pregatit un sirop din zahar ars.
zaharul l-am pus intr-o craticioara la caramelizat si l-am stins cu apa. cand s-a racit am pus si esenta de rom.
am insiropat bine savarinele si le-am dat la rece cateva minute, apoi le-am umplut cu crema.




11 comentarii:

  1. Ils sont superbes ces cupcakes et joliment décoré!

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. Prajiturile copilariei.Tare mult imi placeau,si inca imi mai plac.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am primit si cred ca ma apuc maine sa le fac:)arata delicios

    RăspundețiȘtergere
  4. 1,2,3,,,iau si eu ca arata tare bine.
    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata minunat savarinele tale. Si chiar daca eu nu sunt mare fan cu siguranta as manca o savarina de la tine. pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand eram adolescenta si ieseam in oras,in primul rand serveam cate o savarina apoi ne plimbam;erau incredibil de bune;acum....doar cele facute de tine au un gust deosebit si arata si frumos!!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne cat de bine arata Diana! Baietilor le plac dulciurile?

    RăspundețiȘtergere
  8. vroiam sa va intreb, formele de savarine se pot reutiliza? sau sunt de unica folosinta, am vazut ca sunt din carton...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am pastrat formele, dar inca nu le-am refolosit.
      sunt din carton cerat, tare, se curata usor si se pot refolosi.

      Ștergere
  9. asta da desert delicios si apetisant, a iesit cum trebuie si are o culoare frumoasa, imi lasa apa in gura numai cand privesc pozele :D

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly