luni, 16 aprilie 2012

Pasca cu branza si smantana




pentru aluat puteti vedea reteta de Pasca cu branza dulce
 singura modificare pe care am facut-o a fost ca de data asta am hotarat sa fac o pasca mai micuta, de aceea am folosit doar jumatate din cantitati pentru ingredientele pentru aluat, cu mici modificari.

300g faina
 25g drojdie
 20g zahar
30ml ulei
2 galbenusuri
 150ml lapte caldut
 1/4 lingurita sare
coaja rasa de la 1/2 lamaie
 De data am asta am framantat aluatul cu mana.
Am dizolvat drojdia in laptele cald, am pus o lingura de zahar si 2 de faina si am lasat-o la cald pana a crescut si s-a format o spuma la suprafata.
Faina am cernut-o intr-un lighean, in mijloc am turnat drojdia, am amestecat putin, apoi pe rand am pus sarea, galbenusurile, uleiul si coaja de lamaie. Am framantat bine aluatul pana a devenit fin si neted si l-am lasat la crescut o ora.

pentru umplutura:
300g branza grasa
300ml smantana grasa
4 oua
3-4 linguri de gris
100g zahar
coaja si zeama de lamaie
1 zahar vanilat
1/2 fiola esenta de rom
stafide
Am oprit o bucatica din care am modelat crucea, restul de aluat l-am intins doar pe fundul tavii.
Pentru umplutura am amestecat branza cu smantana si am mixat-o cu blederul de mana pentru a scapa de cocoloasele branzei. Astfel am obtinut o crema spumoasa. Apoi am pus si restul ingredientelor.
Am turnat umplutura in tava si am bagat-o la cuptor la 180grade.
Cand a inceput sa se rumeneasca deasupra am pus si crucea facuta din aluat.
Pasca e gata cand o scobitoare introdusa in mijloc iese curata.

 





9 comentarii:

  1. Like like like..ar trebui sa avem un buton cu like si aici!!
    Cat de bine arata...nu am incercat pana acum pasca, dar sigur o sa urmez reteta ta.
    Hristos a inviat!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hummm... sont aspect et bien délicieux et joliment présenter, bisous!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat arata Diana.
    Si-mi place mult cum ti-au iesit ouale !!!
    Cu ce vopsea le-ai facut ?
    Sarbatori pascale fericite !

    RăspundețiȘtergere
  4. Vin si eu la pasca.
    Sarbatori sfinte fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata si ce frumos ai decorat-o in ton de sarbatoare,Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly