vineri, 20 ianuarie 2012

Premiu




 am primit aceste premii de la Sidy si Maria Elena insotite de 3 intrebari:

1.Care este reteta mea  preferata de mancare postata pe blogul meu? 
Pui pe sticla cu orez la cuptor
sau
Supa de rosi cu galuste de gris

2. Care este desertul preferat postat pe blogul meu? 
Galuste cu prune
dar si torturile cu afine, zmeura, capsuni.
Tort cu crema de branza si afine
Tort cu fructe de padure - crema de iaurt

3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?
 Chiar daca nu-mi plac combinatiile ciudata intr-o tara straina de exemplu as incerca mancarurile specifice, dar vorba lui Sidy as fugi de serpi, insecte, caini.... si alte lighioane.

am sa le voi ofer cu mult drag tuturor vizitatorilor mei, si in special

Alexandrina
Adela
alinutzika
 LILI
 Mimmi
 FLORY
Felis
Criss

9 comentarii:

  1. Multumesc mult de premiu, Diana draga! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Diana,ma bucur ca blogul meu este unul de suflet pentru tine,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca te-ai gandit la mine si ca blogul meu este de suflet ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea,ai si de la mine un premiu,sa vii sa-l ridici;te pup si o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te rog sa ma ierti draga mea Diana,dar m-am incurcat in Dana,Diana,Daniela(crede-ma,sunt batrana);promit ca daca va mai fi o ocazie,vei fi prima pe lista mea

    RăspundețiȘtergere
  6. Lulu , se mai intampla, nu-ti fa probleme. eu ma bucur ca te-ai gandit la mine...te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos de premiu Diana si pentru faptul ca te-ai gandit la mine...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos pentru premiu! Am si eu pentru tine unul ;)

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly