duminică, 29 ianuarie 2012

Premiu de la Alexandrina , Lia si Felis


Acest premiu are si el cateva reguli:

1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

 Iata intrebarile.

1. Care este produsul de machiaj preferat?
nu car foarte multe dupa mine doar rujul, dermatograful, rimelul, fondul de ten.
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
habar nu am am...stiu ca s-a purtat movul
3. Care este desertul tau preferat?
imi place foarte mult tortul dobos, poate si pentru ca m-am chinuit ani buni pana sa-mi  reuseasca foile
4. Culoarea preferata?
imi place rosul-visiniu...depinde de moment si in ce scop, dar port si gri, maro, culori de pamant
5. Care este prenumele tau?
Diana Ramona
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
muzica ascult tot timpul...imi place foarte mult Taxi feat. R&D - NonStop
7. Pisici sau caini?
cainii .....si pisicile dar ale altora.
8.Ceva despre mine...
imi plac dulciurile, ador sa le fac

Multumesc pentru acest premiu Alexandrinei Liei si  Felis
Ofer acest premiu tuturor celor care ma citesc, va rog sa-l luati fara nici o retinere.

....si pentru voi:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Printfriendly