luni, 17 octombrie 2011

Tort Barbie Mariposa


2 blaturi de ciocolata, unul rotund, unul dreptunghiular
insiropate bine in sirop de zahar ars si rom
crema ganache de ciocolata 
ornat in crema de frisca parfumata cu lamaie si vanilie

din pacate iar am uitat sa fac poza cu cel rotund
pentru asamblarea tortului, deorece aveam nevoie de un tort mare, am procedat asa:
am taiat blatul rotund in doua, am pus cele doua semicercuri spate in spate
blatul dretunghiular l-am taiat trei fasai egale,
dupa cum se vede doua le-am asezat lateral si una in mijloc
apoi am delimitat aripile fluturelui dupa schita de mai jos




  





am departat aripile ....

si am inceput umplerea tortului
insiropat, umplut cu crema, insiropat, lipit bucatile intre ele cu crema ganache



si tortul gata ornat.....a avut 3,5 kg


4 comentarii:

Printfriendly