sâmbătă, 2 martie 2013

Cornulete fragede cu nuca de cocos- in doua culori



pt aluat
1 kg faina
300ml lapte
200ml ulei
3 oua
6 linguri zahar
25g drojdie
1 plic praf de copt
coaja la doua lamai
esenta de rom
cacao
1 plic zahar vanilat
1 varf de cutit de sare
pt sirop: 
se fierbe:
1 1/2 cana zahar
1/3 cana apa

200g nuca cocos, nuca

Se face o maia din drojdie lapte caldut, o lingura de zahar, 100g faina si se lasa 10 minute la crescut.
Faina se cerne, se pune intr-un lighean, se toarna maiaua, se dauga uleiul, ouale batute, sarea, restul de zahar si praful de copt si se framanta un aluat.
Se imparte in trei, o treime se framanta cu cacao si esenta de rom, restul de aluat se framanta cu coaja de lamaie si zahar vanilat, apoi se lasa la crescut o ora si jumatate.
Dupa ce aluatul a crescut se imparte fiecare in opt bile, se suprapune o bila neagra peste un alba si se intinde o foaie rotunda subtire de 3 mm, se modeleaza cornulete.
Se lasa 20 minute la crescut in tava, apoi se coc in cuptorul incins bine la 180 de grade, timp de 25 minute.
Cornuletele caldute se dau prin sirop si apoi prin nuca cocos.







9 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt asa in 2 culori.
    Pup,Diana!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata super cornuletele tale....felicitari......ti-am furat unul...pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atat de frumusele dar foarte bune!O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. le-am pus gand rau si eu ,de ceva timp ..................le-am facut cu ceva timp in urma (cred ca de un an ),,,,,,,,,,,,,,,,,,,ti se topesc in gura.O zi buna Diana,pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu le-am facut de vreo 8 ani, dar sunt nerabdatoare sa le incerc din nou. Ma bucur ca am gasit retela la tine, reteta mamei nu o mai am. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata ca ale mamei mele...Trebuie sa le mai fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Merita cea mai buna atenție , de 2 ani aceeași rețeta o fac , niciodată nu ma satur de ele ❤️

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bune cornuletele🙂
    Încercată reteta este super!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly