miercuri, 19 mai 2010

Mini-pizza in foietaj


De la dian@'s cakes

Foarte bune aceste foietaje, vi le recomand cu drag.
Se prepara rapid, nu e cine stie ce filozofie si se pot manca atat calde cat si reci.
Eu le-am facut mai micute, dar se pot si mai mari si bineinteles ca se pot face diferite combinatii cu ce va place, dar totusi nu incarcati prea mult aluatul pentru ca va fi greu de rulat si taiat.

1 pachet de foietaj
salam uscat , sunca...etc
branza, cascaval
ketchup
condimente pentru pizza

Lasam foietajul sa se dezghete la temperatura camerei, aveti grija sa nu se inmoaie chiar de tot pt ca fi mai greu de manevrat.
Ungem masa cu putin ulei, fara sa luam naylonul de sub el...in poze nu se prea vede...dar asta m-a ajutat la rulat.
Ungem cu ketchup, punem felii de salam taiate subtiri si in doua, condimente, presaram branza si rulam strans
Taiem rulada obtinuta felii de 1 cm latime si le coacem in cuptorul incins.

3 comentarii:

  1. Diana, eu am umplut de curand foitajul cu nuci macinate si miere si cu carnati de bere.
    Bune si ale tale!
    Diana, treci pe la mine sa iei si tu niste premii. Le-am vazut si pe cele care le-ai mai primit. Pup dulce!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly