marți, 2 februarie 2010

Chipsuri din piept de pui


2 piepti de pui
4 linguri faina
4 linguri pesmet
3 oua
1 ligura de apa minerala
1 lingura mustar
sare, piper, boia dulce
ulei pt prajit

pieptul de pui il taiem felii de circa 1cm.
intr-o caserola sau punga se pune carnea, presaram faina, sare, piper si boia dulce.
punem capacul si se scuturam bine pt a se condimenta bine carnea, dam la rece 1/2 ora.
ouale se bat bine, adaugam apa minerala si mustarul.
trecem carnea prin ou, apoi prin pesmet si o punem la prajit in ulei incins.
se scoate si se lasa sa se scurga de grasime pe un prosop de hartie.
pofta buna !

2 comentarii:

  1. Hello, Diana! Am intrat şi eu pe blogul tău.
    Am mai intrat şi altă dată dar nu ştiu dac am lăsat vreun comentariu!
    Îmi place pieptul de pui aşa făcut cipsuri.
    Sunt foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai venit Mari.si noua ne-a placut chiar am primit 'comanda' ca de acum inainte sa pregatesc pieptul de pui doar asa.

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly